maandag 17 februari 2014

gellak

vandaag maak ik een artikel over gellak.
je hebt verschillende merken gellak je hebt essence sensationails en nog meer merken kijk verder naar mijn artikel
ik heb die van essence ik vind hem heel fijn me kan hem niet overal kopen alleen bij de kruidvat en nog niet eens bij elke kruidvat dus het was heel moeilijk om hem te krijgen ik had wel de lak al maar de lamp was niet te krijgen wat ik heel slecht vond van kruidvat was ten eerste dat ze er maar 2 hadden en dan waren ze op en ten tweede ze zeiden hij is hier zaterdag weer dus wij gingen daar die zaterdag heen en hij was er natuurlijk weer niet wat dus bleek was dat hij er nog niet was dus elke dag gingen wij weer naar de kruidvat maar dan was hij er nog niet en uiteindelijk hadden we hem maar ze zeiden ook ja misschien is hij er in het andere filiaal dus wij gingen daar heen een heel eind fietsen dus we gingen op zoek maar nee hoor hier had je het dus helemaal niet dus kruidvat let wat op! maar nu heb ik hem ik vind hem heel goed maar mensen die ook de sensationails hebben getest die vinden essence heel slecht maar ik vind essence best goed de lamp is €40,- en in totaal is het ong. €48,- mijn mening is dat ik essence heel goed vindt er zijn mensen die dat niet vinden maar ieder heeft zijn eigen mening

dit is de sensationailskit

en dit is de essence gellak deze heb ik dus zelf ook maar ik heb alleen de lamp en de drie kleine nagellakjes in de verpakking de rest heb ik niet want dat is niet echt nodig.

ik hoop dat jullie hier wat aan hadden

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen