donderdag 2 januari 2014

primark

hoi allemaal vandaag ga ik een artikel maken over de primark zelf kom ik er niet heel vaak want we hebben er geen in onze stad maar we gaan wel eens naar Rotterdam en dan gaan we daar naar de primark.


dit is de primark in rotterdam hij heeft 2 verdiepingen en hij is heel groot.

dit is de primark in Almere maar de kassa´s zien er ook zo uit in Rotterdam.

dit is onesie (spreek uit als onci) die kan je kopen bij de primark ze zijn nu heel erg in je kan ze als pjama aandoen of als je gewoon thuis op de bank zit.

dit zijn schoenen van de primark je hebt ook platte schoenen maar ik vind de hakken ook heel mooi

ik vind deze bijvoorbeeld heel mooi
je hebt ook gewoon kleding en sieraden
ik vind de primark heel leuk en heel veel mensen zeggen dat het gewoon goedkoop is en dus slecht maar dat is niet bij alles

ik hoop dat jullie hier wat aan hadden en een fijn 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen