dinsdag 31 december 2013

iso professional

dit artikel van vandaag gaat over de iso professional krultang omdat ik het een hele goede krultang vind.
ik heb hem zelf ook maar er zit geen klep op dus je moet de pluk zelf vasthoudendst je kan je best snel brandend ik heb mij zelf ook al 3 keer gebrand. maar je hebt hele mooie krullen en de krultang wordt heel warm dus je kan heel snel werken ik doe er altijd ongeveer 45 min. over maar ik heb heel dik haar en ook wel lang dus met korter en dunner haar doe je er ongeveer 15 tot 30 min.
je hebt verschillende plekken waar je de krultang kan kopen het is een van de beste krultangen hij is ongeveer rond de €90,- want nu is hij op best veel plekken zoals bol.com afgeprijsd maar als je een krultang met print wilt of met een dikkere tang dan is hij ongeveer €100,- en als hij niet afgeprijsd is en je neemt de normale krultang dan is die ongeveer €165,- dus dan is degene met de print of dikkere tang ongeveer €175,- ik vind de krultang echt heel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen